Avatar billede joch Nybegynder
09. maj 2008 - 22:21 Der er 9 kommentarer

Komprimer tekst-fil

Hej

Er der nogen der ved hvordan man kan komprimere en tekststreng via asp?

Jeg har f.eks. 500 kb. data som jeg gerne vil komprimere inden jeg ligger dem i min database.

... og efterfølgende vil jeg gerne kunne pakke dem ud igen ;)
Avatar billede arne_v Ekspert
10. maj 2008 - 01:48 #3
Avatar billede joch Nybegynder
11. maj 2008 - 14:05 #4
Tak for links - jeg kigger på dem på tirsdag!
Avatar billede joch Nybegynder
13. maj 2008 - 14:29 #5
Jeg har desværre ikke mulighed for at installere software på serveren... Er der ikke nogen der kender en kode, så man kan gøre det direkte i sit asp-script?
Avatar billede w13 Novice
13. maj 2008 - 14:33 #6
Det mener jeg ikke du kan, i og med det ikke eksisterer som standard ASP-funktion.
Avatar billede arne_v Ekspert
13. maj 2008 - 15:50 #7
Principielt maa man kunne implementere en af de klassiske komprimerings algoritmer
i VBScript.

Men jeg kan ikke lige finde en saadan paa nettet.
Avatar billede joch Nybegynder
13. maj 2008 - 15:56 #8
Det ville jeg også mene - jeg også søgt, men heller ikke fundet noget :(
Avatar billede bauerdata Nybegynder
13. maj 2008 - 21:34 #9
Løsning få din  udbyder til at supportere python :-)