Avatar billede chrthegreat Nybegynder
08. maj 2008 - 18:12 Der er 5 kommentarer

Internettet stopper med at virke efter få minutter

Hej Alle.

Jeg har et problem med en computer. Alt virke fint pånær internettet, som mister forbindelsen efter få minutter. Så skal der genstartes, hvorefter det virker igen i et par minutter. Det pudsige er at Outlook Express virker fint når internettet forsvinder. Jeg har prøvet mange ting, også at installere Firefox på.

Nogen der kan hjælpe?

På forhånd tak. Christian
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2008 - 19:01 #1
Jeg har ingen ide om det hjælper, men har du prøvet en alm systemgendannelse

Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod.
08. maj 2008 - 19:52 #2
... for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

(Jooo - jeg har 'virus' på hjernen...)

Avatar billede zygote Nybegynder
08. maj 2008 - 21:12 #3
det er fordi at du sikkert har installeret sin xp sp3... det gjorde jeg .... og det samme skete for mig ... som sagt fra samsonjens:Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod.
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2008 - 19:52 #4
Hvordan gik det?
15. maj 2008 - 14:23 #5
(Skal du vide mere???)