Avatar billede den-evil Nybegynder
08. maj 2008 - 15:34 Der er 5 kommentarer

God idé, kunne du være interesseret, for programmørere?

Hey alle..

Jeg er kommet på en rigtig god idé til et nyt slags community - Dette er ikke lavet før her i DK, i hvert fald ikke hvad jeg har set før - Der er gode indtjeningsmuligheder på projektet til at få en klækkelig indkomst udover egen løn hver måned hvis det bliver en succes.

Jeg er selv designer, samt frontend udvikler, og søger derfor en programmør - Du vil ikke få betaling, men derimod anpart i selve indtjeningen - Lad mig vide om du er interesseret
Avatar billede bacardil Nybegynder
08. maj 2008 - 16:16 #1
Kan du sende lidt flere detaljer til palle.svendsen @ gmail.com
Avatar billede fun22 Nybegynder
08. maj 2008 - 17:15 #2
Du må også gerne sende mere info til jtp @ jtpdevelopment.dk eller tilføje mig på msn msn @ jtpdevelopment.dk
Avatar billede den-evil Nybegynder
08. maj 2008 - 17:18 #3
Mails er sendt afsted
Avatar billede webco_dk Nybegynder
28. maj 2008 - 19:14 #4
hvis ikke du har fundet en, er du velkommen til at sende lidt info til mig på info@webco.dk eller msn christen@webco.dk
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2008 - 15:25 #5
Du er velkommen til at kontakte mig på mail eller msn leo@leol.dk