Avatar billede roenving Novice
07. maj 2008 - 15:07 Der er 1 løsning

Samling af mail og doks ift kontaktpers/grupper (journalisering)

Kender I økonomisk overkommelige plug-ins, der kan bruges til ovenstående ?-)

-- eller Freeware, der kan tilpasses, så en enkeltstående Outlook-klient (uden Exchange) på en (for en almindelig bruger !-) tilgængelig måde kan benyttes til at få dette til at fungere for en free-lancer (tidsregistrering kan jeg forestille mig også kommer ind, men det er jo relativt let at klare via kalenderen -- måske via en plug-in ?-)

Den bruger, der efterspørger dette, er ganske innovativ og ikke bleg for at kaste sig ud i noget, og selv har jeg jo et solidt overblik over Officepakken, skal der laves lidt VBA hist og pist, klarer jeg også det uden problemer ...

PS. Jeg starter blødt med pointene, men der er jo muligheder for at udvide dette kraftigt, og også at stille supplerende spørgsmål, hvis I har nogle gode ideer !o]
Avatar billede roenving Novice
12. maj 2008 - 12:34 #1
Nå, det lykkedes heller ikke mig at finde på nogle fornuftige udgangspunkter, men efter at have kigget lidt på bl.a. tilknytning til ekstern Exchange-server, kigger brugeren nu på Google-universet, som næsten kan det samme, er gratis og har en ganske stor sikkerhed for datastabilitet !-)

Der lukkes derfor her !o]