Avatar billede mnc Nybegynder
02. maj 2008 - 21:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Zyxel 660R-D1 (adsl2) konfigurere web-interfacet via telnet

Hey folkens

Er der nogen der ligger inde med, hvordan jeg fjerner "lan only" fra web-interfacet på min router, når jeg har telnet adgang udefra? Har ADSL2 via cybercity, og ifølge billederne fra google har jeg en zyxel 660R-D1.
Jeg har ikke den der smarte menu, så det skal gerne være en fuld kommando. :)

Troede sgu ellers at jeg havde forwardet remote desktop. :(

På forhånd tak!
Avatar billede mnc Nybegynder
03. maj 2008 - 23:51 #1
Windows' åndsvage firewall der var skyld i det - som jeg naturligvis ikke havde skænket en tanke. Suk.
Avatar billede tefo Nybegynder
07. maj 2008 - 18:15 #2
Hvordan har du slået windows's firewall fra ? er det ikke noget med

" Kør / Msconfig " ?
Avatar billede mnc Nybegynder
07. maj 2008 - 19:31 #3
Jeg gjorde det blot via kontrolpanelet.
Eller, jeg slog ikke firewall'en fra, jeg tilføjede remote desktop til undtagelser/exceptions.

Lyder til at du har samme problem, og leder efter en løsning. Remote Desktop bruger port 3389. :)
Avatar billede tefo Nybegynder
07. maj 2008 - 22:39 #4
Mit problem er at mine downloads er for langsomme fordi der er firewall i routeren , jeg kan ikke slå den fra ..