Avatar billede qrnen Nybegynder
02. maj 2008 - 00:12 Der er 2 kommentarer

Min mus dobbeltklikker af sig selv

Nogen gange dobbeltklikker min mus af sig selv.. ca. hver 10. gang jeg trykker.. Nogen der ved hvad det kan være?
Avatar billede old-faithful Praktikant
02. maj 2008 - 01:29 #1
Hvad mener du præcist med at den dobbeltklikker? Opfatter computeren blot et enkelt klik som et dobbeltklik?

Hvis det er en trådløs mus kan det evt. være noget med batteriet eller forstyrret forbindelse? Eller sker det f.eks. når Windows kører ustabilt?

Jeg har selv en ikke-trådløs mus som begyndte at opføre sig underligt. Bl.a. opfattede den nogle enkeltklik som dobbeltklik og jeg kunne ikke altid markere tekst på pålidelig vis. Det problem løste jeg ved at skille musen ad og rense den indvendigt. Siden har jeg ikke haft problemer med den mus. Måske er det en mulighed (men du skal være opmærksom på at det kan påvirke en eventuel garanti mv.)
Avatar billede peet-49 Novice
02. maj 2008 - 08:31 #2
Skift musen ud, livet er for kort til dårlige forbindelser.