Avatar billede michael1234 Nybegynder
01. maj 2008 - 13:01 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Sidetal i Word

Hej

Jeg har godt nok fundet et par spørgsmål ang. dette men jeg har ikke kunne få noget af det til at virke. Det jeg bøvler med er, at der ikke skal være sidetal på de første tre sider i opgaven. Dvs. at der på den fjerde side skal stå side et. Jeg bruger Word 2007 men har gemt dokumentet i 2003-format da jeg regner med at dem jeg skal sende opgaven til bruger denne version. Håber, der er en der kan hjælpe.
Avatar billede supertekst Ekspert
01. maj 2008 - 13:12 #1
Da du nu har gjort dette - så er du velkommen til at sende dok. i 2003-format til: pb@supertekst-it.dk
Avatar billede hcma Novice
01. maj 2008 - 13:17 #2
indsæt sektionsskift nederst på side 3 og start så med nyt (altså forskellig fra)sidetal på side 4
lidt inspiration her:
http://www.hcma.dk/sidehoved_fod.doc
Avatar billede hcma Novice
01. maj 2008 - 13:18 #3
supertekst >>  husk at sætte løsninger herind  (sådan er reglerne)  ;o)
Avatar billede supertekst Ekspert
01. maj 2008 - 14:23 #4
Ved det og plejer også at gøre det!
Avatar billede michael1234 Nybegynder
01. maj 2008 - 16:41 #5
Okay. Nu har jeg fået den til at starte med side 1 på side 4. Men jeg vil gerne slette sidetallene på de foregående sider. Hvordan gør jeg det, uden at jeg også sletter de sidetal jeg skal bruge? Dem sletter den nemlig også, når jeg sletter de andre.
Avatar billede supertekst Ekspert
02. maj 2008 - 14:47 #6
Ingen sidenummer i dokumentet p.t.

Indsæt sektionskift – næste side mellem side 3 & 4
Vis sideHoved/sideFod på side 4
Gå til Sidefoden
Slå ”Sammenkæd med forrige” fra
Indsæt sidetal – format – begynd med x
Luk Sidefod
Så skulle der kun være sidenr fra side 4
Avatar billede michael1234 Nybegynder
03. maj 2008 - 15:28 #7
Super. Så lykkedes det! Tak for det. Hvordan uddeler jeg pointene? Jeg brugte både noget af hcma's svar og supertekst's?
Avatar billede hcma Novice
03. maj 2008 - 15:38 #8
der kræver at vi kommer med et svar
0g her er mit  :o)
Avatar billede supertekst Ekspert
03. maj 2008 - 17:55 #9
og mit.....