Avatar billede vinterstille Nybegynder
19. juni 2001 - 18:21 Der er 3 kommentarer og
4 løsninger

NETprinter.dk

Er der nogen der gider at teste www.netprinter.dk igennem?? siden er stadig i beta, men selv funktionaliteten skulle gerne virke...

Konstruktiv kritik er yderst velkommen...

.kn
Avatar billede nuki Nybegynder
19. juni 2001 - 18:26 #1
Jeg kan ikke lige finde nogen fejl og jeg synes siden er godt bygget op.
men jeg ved ikke hvor nødventig den tilbage knap er det hele er jo i menuen.
Linksne åbner nyt vindue rigtig godt

jeg vil give siden 10@13

pga jeg synes bg farven skal passe lidt mere sammen med menu ellers ser det godt ud

-Nuki
Avatar billede nuki Nybegynder
19. juni 2001 - 18:27 #2
Naa ja jeg får en fejl når jeg bruger tilbage knappen:

HTTP Error 404
404 Not Found

The Web server cannot find the file or script you asked for. Please check the URL to ensure that the path is correct.

Please contact the server\'s administrator if this problem persists.
Avatar billede fomse Nybegynder
19. juni 2001 - 18:32 #3
Jeg synes der er ganske meget \"luft\" ude til højre (sider med 1024x768)!! Tror det vile være pænere hvis siden blev centreret evt. i en tabel i midten. På den måde kan du også \"leje\" med forskellige baggrundsfarver.

Ellers rigtig god: 10-11@13

fomse:-)
Avatar billede vinterstille Nybegynder
19. juni 2001 - 18:40 #4
Jeg er glad for kommentarerne omkring udseendet, men hvad med funktionaliteten, har nogen prøvet at oprette sig som bruger (man kan snildt bruge bogus information) og uploade en fil til bestilling...
Avatar billede fomse Nybegynder
19. juni 2001 - 18:48 #5
Jeg har lige oprettet mig som bruger og oploadet et PDF-dokoment, og det ser ud til at virke fint.
Lile en lille ting!! Tilbage-knappen virker ikke.

Fomse:-)
Avatar billede zoidberg Nybegynder
20. juni 2001 - 23:51 #6
Jeg får denne besked når jeg opretter en ordre:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error \'80040e10\'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Too few parameters. Expected 1.

/netprinter.dk/bestilling_2.asp, line 377
Avatar billede rasta Nybegynder
14. november 2001 - 20:25 #7
1. Der er AAAAALT for meget luft til højre (kikset)...
2.Jeg forstår slet ikke meningen, lav evt. en side der forklarer formål og anvendelse...
3.En god funktionalitet, og en meget lille loadtid.
4. siden er overskuelig, næsten for overskuelig...
5. Det er skønt at se en reklamefri side for en gangs skyld...

9@13

/rasta