Avatar billede clausjul Nybegynder
26. april 2008 - 08:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Køb af videokamera i USA

Hej eksperter!

Vi er en af de mange danskere som skal til Florida - USA til sommer.

Vi vil gerne købe en videokamera, sådan en
http://www.circuitcity.com/ccd/productDetail.do?oid=202873

Sony er i sig selv en god mærke, men der er bare et par spørgsmål som jeg vil lige høre jer ad:

1) Kameraet sælges i USA, som har en anden TV-standard. Nemlig NTSC, men jeg mener at det er ligegyldigt med digitale kameraer?

2) Opladeren er lavet til 110V, men dagens transformatorer er så intelligente i dag, at den kan køre mellem 110-230V. Det er bare stikket som skal skiftes ud med en europæisk.

3) Garantien. Er der en worldwide garanti på kameraet?

Tak for svarene :-)
Avatar billede old-faithful Praktikant
26. april 2008 - 11:34 #1
... du burde måske tilføje 4) Kan jeg risikere at komme til at betale told af kameraet, indrejse i Danmark?
Avatar billede clausjul Nybegynder
26. april 2008 - 13:53 #2
Ja.. Jeg kan bare vælge at bruge kameraet i USA og så ser det "brugt" ud.
Avatar billede clausjul Nybegynder
23. december 2008 - 10:50 #3
Droppede køb af kamera