Avatar billede vinterstille Nybegynder
19. juni 2001 - 17:32 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes du

Jeg vil gerne have noget konstruktiv kritik på http://www.netprinter.dk - siden er stadig i beta, og evt. bestillinger vil ikke blive processerede...
Avatar billede teqno Nybegynder
19. juni 2001 - 17:39 #1
Hvis du lavede en menu ude i venstre side ville det se lidt pænere ud...
Og bg farven er ik lige den pæneste... ellers synes jeg siden er udemærket

-Teqno
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
19. juni 2001 - 17:39 #2
ser godt ud. Synes i hvert fald ikke du skal gøre mere ved menuen for oven...

...din submit knap ude i højre side på forsde er ikke særlig pæn. Du kan prøve at smække nogle styles på. Eventuelt med samme baggrundsfarve som din baggrund
Avatar billede vinterstille Nybegynder
19. juni 2001 - 17:44 #3
UPS, første gang jeg bruger eksperten.dk, jeg troede bare man skulle trykke accepter som i \"det var noget i den retning jeg tænkte på\" ikke at give alle pointene ud... hmm jeg lærer det vel engang...
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
19. juni 2001 - 17:46 #4
vinterstille >> ja *G* ... ej, du må godt få nogle af dine points igen hvis du vil??
Avatar billede vinterstille Nybegynder
19. juni 2001 - 17:48 #5
det er okay, jeg regner ikke med at leve af de points jeg har her... *:)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
19. juni 2001 - 17:49 #6
heeee, nej :)
Avatar billede vinterstille Nybegynder
19. juni 2001 - 17:51 #7
men nu hvor du har fået de rigtig meget værd 60 penge... gider du så prøve at oprette dig som bruger og prøve at bestille et eller andet???
(ha en PDF fil klar)
Avatar billede vinterstille Nybegynder
19. juni 2001 - 17:52 #8
ja det koster dig jo altså ikke noget
Avatar billede jakoba Nybegynder
20. juni 2001 - 11:57 #9
Der skete en fejl da du forsøgte at logge dig på NETprinter.dk!
brugernavn:  jakob.aggernaes@get2net.dk
brugerid:      jakoba

mvh JakobA