Avatar billede blohm Nybegynder
19. juni 2001 - 17:27 Der er 16 kommentarer

Eksplorer starter som maximeret

Nej det er ikke i egenskaber for genvej og vælg maximeret vindue jeg er ude efter !!!!!!!!

Jeg bruger Windows Commander som filhåndteringsprogram og når jeg der dobbeltklikker på en html-fil starter eksplorer ikke maximeret. Hvordan får jeg den til det ?
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2001 - 17:32 #1
luk den ned i fuld skærm så skulle den gerne komme op i fuld skærm næste gang igen
Avatar billede blohm Nybegynder
19. juni 2001 - 20:22 #2
tjaa, det gør alle andre programmer, men ikke explorer
Avatar billede blohm Nybegynder
19. juni 2001 - 20:24 #3
hmm, den gør det heller ikke hvis jeg klikker på et link i en modtaget mail
Avatar billede mlr Nybegynder
01. juli 2001 - 23:21 #4
Blohm> Hvis den starter i et lille vindue skal du bare lave det stort og lukke det ved at gå op i START og gå ned i LUK og når du så åbner IE igen skulle deet gerne være maximeret og hvis det ikke virker så prøv at lav det stort gå op i START og LUK og så genstart din computer de måder virker ihvert fald
Avatar billede martens Guru
01. juli 2001 - 23:26 #5
Maksimer Explorer ved at klikke på maksimer eller den blå titelbjælke, når du lukker Explorer klik på \"X\" (luk)... holdes SHIFT nede.... samtidigt !

Næste gang du åbner Explorer er den maksimeret.

Virker forresten med (næsten) alle Windows-programmer.

mvh martens
Avatar billede blohm Nybegynder
02. juli 2001 - 13:12 #6
Virker heller ikke !!!!!
Avatar billede frankbirkmoller Nybegynder
06. juli 2001 - 20:16 #7
Stifinder - funktioner - mappeinstillinger - view og afkryds \'Remember each folders view settings\'

Maksimerer browser vinduet luk det og åben det igen...
Avatar billede blohm Nybegynder
06. juli 2001 - 22:15 #8
det er krydset af og det virker stadig ikke - heller ikke hvis jeg klikker på et link i en modtaget mail
Avatar billede kapla Nybegynder
06. juli 2001 - 22:27 #9
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. juli 2001 - 22:28 #10
Hvad hedder dit styresystem?
Avatar billede kapla Nybegynder
06. juli 2001 - 22:28 #11
OK, so here\'s how to open new windows maximized: From IE 5,
right-click a URL and choose Open In New Window. Now go to the first
window you opened and close it (don\'t forget this step, or the tip
won\'t work). Go back to the newly opened window and drag it to the
size you want, but DON\'T use the Maximize button. Close the browser
window. From now on, when you open a new window, it should open to
this size--personalized just the way you like it.
Avatar billede kapla Nybegynder
06. juli 2001 - 22:29 #12
Avatar billede kapla Nybegynder
06. juli 2001 - 22:32 #13
Hvis du laver en genvej til IE på skrivebordet så kan du gå ind under indstillinger og vælge: Kør - Maksimeret
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. juli 2001 - 22:34 #14
Jeg prøvede lige i win2k at åbne en url i windows commander, den åbnede ikke maksimeret. Så trak jeg siden ud i fuld størrelse og næste gang jeg åbnede den i windows commander beholdt det den størrelse jeg havde valgt, men tricket kan ikke bruges hvis man bare maksimerer vinduet;o(
Avatar billede blohm Nybegynder
07. juli 2001 - 00:13 #15
Jeg ønsker ikke at trække ie nogen steder hen, det kan jeg godt finde ud af. Jeg ønsker ar ei åbner maximeret når jeg klikker på et link i en mail eller windows commander
Avatar billede kapla Nybegynder
08. maj 2002 - 14:48 #16