Avatar billede klausbobby Nybegynder
23. april 2008 - 09:54 Der er 1 kommentar

Hjælp til afsnitsnummering

Hejsa

Jeg har en opgave hvori jeg naturligvis har en masse afsnit. Disse afsnit opdeler jeg vha "overskrift 1" - "Overskrift 2" mv. Det fungerer meget fint ved 1. afsnit, hvor den hedder 1 - 1.1 - 1.2 osv. Men når jeg laver et nyt "OVerskrift 2" kommer hovedoverskriften til at hedde 2, men underafsnitene fortsætter med at hedde 1.3 - 1.4 osv - de burde jo hedde 2.1 - 2.2 osv...!!

Hvad gør jeg forkert??
Avatar billede knirkeline Nybegynder
23. april 2008 - 09:58 #1
Når du skal nummerere afsnit vha. typografierne er det vigtigt, at du opsætter alle niveauer i OVERSKRIFT 1, da det er denne, som styrer nummereringen for de andre overskriftstypografier.

Rediger Overskrift 1 og vælg niveau 2, hvor du opsætter punktopstillingen. Måske har du blot fået indtastet et 1-tal i stedet for at indsætte nummeret fra det forrige niveau.