Avatar billede rotroc Nybegynder
23. april 2008 - 08:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Marker og kopiering af område med skjulte kolonner og subtotaler

Hej

Jeg har et Ark med subtotaler. Desuden er nogle af kolonnerne "Hided" atså gemt. Har brug for at kopiere celler over i nyt Ark. Jeg ønsker ikke at de skjulte kolonner og linierne som ligger til grund for Subtotalerne bliver kopiert med over men altså kun linierne med totalerne og de kolonner som er faktisk viste på Arket.

Sagen er at jeg ved at markere, kopiere og indsætte i det nye Ark
også får de skjulte kolonner og data bag ved subtotalerne "foldet ud". Jeg ønsker kun at det er de faktiske viste celler som bliver kopiert over i nyt ark - da jeg på det nye ark kun skal bruge linierne med totalerne. (til en graf !)

Hvordan skal jeg markere og kopiere og indsætte hvis jeg kun ønsker at kopiere "billedet" af de faktiske viste celler ?
Skal jeg vælge "Indsæt Speciel" ?
Avatar billede knirkeline Nybegynder
23. april 2008 - 08:53 #1
Hvis du markerer området og derefter taster F5, klikker på knappen Speciel i dialogboksen og markerer Kun synlige celler, OK, og først derefter kopierer, er det kun de synlige celler, der kopieres.
Avatar billede rotroc Nybegynder
23. april 2008 - 11:32 #2
Super - det var lige det.
Læg et svar og du får point
Avatar billede knirkeline Nybegynder
23. april 2008 - 12:10 #3
Det får du her