Avatar billede matmol1 Nybegynder
22. april 2008 - 18:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Grafikdriver til nvidia quadro nvs 320m

Hey har et nvidia quadro nvs 320m grafikkort og ville lige høre hvor jeg fandt de nyeste og bedste drivere til det? På nvidia hjemmeside siger den jeg skal hente den på hp´s hjemmeside (det er en hp computer) Kan man bruge de normale geforce drivere? eller ødelægger det noget når jeg skal bruge den til CAD.
Avatar billede haverslev Novice
22. april 2008 - 21:46 #1
Du skal hente de nyeste drivere fra HP`s hjemmeside - de "normale" drivere fra Nvidias
hjemmeside vil den ikke installere.
Går udfra det er en 8710p du har - men ved ikke om du køre XP eller Vista :
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/DriverDownload.jsp?&lang=en&cc=us&pnameOID=3355687&taskId=135&prodTypeId=321957&prodSeriesId=3369264&lang=en&cc=us&printver=true

Nogle har dog også hentet og kører med LaptopVideo2Go Drivers
(kender det ikke og vil sige det er på eget ansvar) men se her:
http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=204425
Avatar billede haverslev Novice
22. april 2008 - 21:48 #2
Avatar billede matmol1 Nybegynder
22. april 2008 - 21:52 #3
Tak for hjælpen, tror jeg har besluttet at vente til der kommer en ny på windows update :)