Avatar billede steffen-k Nybegynder
22. april 2008 - 17:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Active Directory

Hej folkens!

Jeg har en server installeret med Windows 2003. Derpå er der installeret Active Directory.
Derudover har jeg 2 klienter med Windows XP PRO installeret.

Jeg har oprettet 1 bruger i Active Directory, hvor jeg kan logge på begge maskiner med samme bruger.
Mit spørgsmål lyder på - Hvordan får jeg konfigureret det sådan, at man opnår sine personlige indstillinger? Som filer + skrivebord.

Jeg har prøvet og ændre baggrund + tema f.eks. Og så logge af - hvis jeg så logger på den anden klient, så ville jeg mene jeg ville kunne sige den ændrede baggrund eller tema, men får standard baggrund.

De logger på samme domæne, og alt ser rigtigt ud.

// Steffen
Avatar billede leif Seniormester
22. april 2008 - 18:46 #1
Roaming Profiles er sikkert det du leder efter. Der kopieres profilen op på serveren ved logoff og ned på klienten ved logon
Avatar billede steffen-k Nybegynder
22. april 2008 - 19:17 #2
Tak for det - Jeg prøver og google lidt.

Hvis du vil have point på kontoen, så smid lige et svar leif :P

// Steffen
Avatar billede leif Seniormester
22. april 2008 - 19:30 #3
Hopper over
Avatar billede steffen-k Nybegynder
13. maj 2008 - 12:05 #4
Hej