Avatar billede ph0071 Nybegynder
22. april 2008 - 16:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Alternativ til FCKEditor

Kender du en editor (som FCKEditor), som er gratis og nem at bruge under .net ?

/PH
Avatar billede jokkejensen Novice
22. april 2008 - 16:36 #1
bryder mig ikke specielt om den..

http://www.google.com/search?hl=en&q=freetextbox&btnG=Google+Search

Men, brug dog tinymce, og få .net til at fatte den.. et er at få det til at virke teknisk, noget andet er at skulle bruge en råden editor resten af applikationens levetid :)
Avatar billede jokkejensen Novice
22. april 2008 - 16:37 #2
Avatar billede ph0071 Nybegynder
22. april 2008 - 22:55 #3
yep, den virker :-)