Avatar billede h4mst3r Nybegynder
20. april 2008 - 15:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vudering af computer

Hej gutter og gutinder(?)..
Nu skal jeg have mig en ny computer om 10 dage når der kommer løn ind (YES) så jeg ville vide hvad jeg kunne hive ind for min gamle computer :) den er ca 1-1½ år gammel :)

Specs:

AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5600+
2 gb Kingston ram pc2-4300
Asus m2n-e nforce570 sli http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=209425
Nvidia geforce 7900 gt BFG
Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio

Så sidder hele lortet i et

AeroCool ExtremEngine 3T - http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=215173

det skulle vidst være det :)

ville 3000 kr være for meget at tage for den :) ?

skal lige siges at jeg godt vil sælge den hvis jeg for et bud på den, men jeg sælger den først når den nye computer er i hus om ca. 14 dage :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. april 2008 - 15:30 #1
3000 er en ok pris.
Avatar billede the_kloster Nybegynder
21. april 2008 - 16:27 #2
Du skal ikke regne med at få det ville for den.. dit lydkort og processer er ok.. men resten er altså ikke noget at råbe hurra for.. så realistisk bud er på ca. 2200
Avatar billede h4mst3r Nybegynder
21. april 2008 - 16:48 #3
Jeg har glemt at skrive der sidder en maxtor 200 gb i den og self en psu på 450 W

men det ændre vel ikke på noget ?
Avatar billede the_kloster Nybegynder
21. april 2008 - 19:49 #4
nej, gør det ikk.. (det forventer man næsten)
- desuden er 450 w ikk så meget...

Men du kan da bare købe nyt GFX, det burde hjælpe meget på preformance..
Avatar billede h4mst3r Nybegynder
21. april 2008 - 21:43 #5
Jeg skal have en hel ny computer :)
så derfor jeg sælger den her ;)
Avatar billede mrrius Nybegynder
22. april 2008 - 13:58 #6
tja, 3000 får du nok for den...
god lydkort, ok cpu, 2gb ram, er også ok, grafikkortet er ok til de fleste spil, i 1200x1024. kabinettet, er også helt fint.
En hver konfirmant, vil da blive glad for den, vi jeg mene, specielt, hvis han også er musiker !!! ( men ok, aldi har en ferdig samlet system , incl windows, som kan følge med dit...