Avatar billede hoell Nybegynder
18. april 2008 - 22:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

IP-kamera til NAS

Hej er der nogen der kører med et IP-kamera direkte på NAS med Video detection der virker!!

Jeg har en NAS fra D-link der virker fint til alt andet sammen med mit D-link 950G D-link kamera.

Jeg har kigget lidt rundt vi Google og konklusionen er at motion detection funktionen ikke kan sættes op til et NAS drev.

Så mit spørgsmål er om i kender et kamera der har:
- Motion detection
- Wirreless netværk
- kan recorde direkte til NAS uden en tændt PC

Ser frem til at høre fra jer

Mvh Carsten

PS budget omkring 2,5- 3,0kkr
Avatar billede justrace Novice
19. april 2008 - 00:28 #1
Edimax kan skrive til en ftp-server.
Avatar billede justrace Novice
19. april 2008 - 00:31 #2
Edimax IC-1520
Avatar billede madx Nybegynder
20. april 2008 - 09:39 #3
-> hoell, kender ikke den rette kategori for dit spgm men det er næppe "søgemaskiner", der bør være 1. prioritet ;-)
Avatar billede hoell Nybegynder
21. april 2008 - 07:54 #4
Madx selvfølgelig ikke den rette kategori, troede jeg havde oprettet den i Generelt IT, men sådan er der jo så meget, kigge rlige på Edimax IC-1520 senere på ugen.

Mange tal for responsen, selv om det er i den forkerte kategori :o)
Avatar billede hoell Nybegynder
22. april 2008 - 14:57 #5
Desværre sender denne kun et snapshot til FTP-serveren, jeg har behov for at den optager en video sekvens og ligge på en server.

Jeg har fundet frem til at en Synology Disk Station DS-207+(1720 inkl transport) sammen med et AXIS Network Camera 207W (ca. 2200) "does the trick".

Selvfølgelig lidt mere end først estimeret, men når det er købt vender jeg lige tilbage med et lille review :-)

Mvh Carsten