Avatar billede sonor23 Nybegynder
17. april 2008 - 15:30 Der er 10 kommentarer

dk-hostmaster.dk - siden kan ikke vises

æhm nu ved jeg at dk hostmaters hjemmeside ikke er nede, men jeg kan ikke komme ind på den ?
tænkte det nok var min putter så snuppede lige min datters fordi jeg ikke lige gad og fatte hvad der gik galt men den kan heller ikke komme på ?
alt andet, efter hvad jeg ved virker :-S
Avatar billede w13 Novice
17. april 2008 - 15:31 #1
Avatar billede leif Seniormester
17. april 2008 - 15:35 #2
Hvis du åbner en kommandoprompt og skriver "ping www.dk-hostmaster.dk" hvad skriver den så ?
Avatar billede sonor23 Nybegynder
17. april 2008 - 15:48 #3
så får jeg en timeout
men hmmm
den pinger da heller ik det jeg ber om ? eller ???
www.kasix.dk/ping.jpg
Avatar billede leif Seniormester
17. april 2008 - 15:53 #4
Vi kan hermed konkludere at det er IKKE din DNS som er problemet, det er helt so det skal være.

Prøv at pinge www.google.dk
Avatar billede sonor23 Nybegynder
17. april 2008 - 16:04 #5
den pinger den fint på
Avatar billede leif Seniormester
17. april 2008 - 16:16 #6
Er det kun på www.dk-hostmaster.dk du ikke kan komme ind på ?

Kan du komme ind på www.google.dk ?
Avatar billede sonor23 Nybegynder
17. april 2008 - 16:37 #7
ja jeg har ikke lige lagt mærke til ander sider jeg ikke kan komme ind på....
Avatar billede leif Seniormester
17. april 2008 - 18:23 #8
Enten så har du en "Internet Security" pakke på maskinen som blokerer adgangen til lige netop deres side ellers kan der være routningsproblemer lige netop på den forbindelse du  sidder på nu når din datters maskine heller ikke kan.
Avatar billede leif Seniormester
24. august 2008 - 14:39 #9
Kommet videre eller har du stadig problemet ?
Avatar billede sonor23 Nybegynder
05. februar 2012 - 10:08 #10
takk