Avatar billede twoshoes Nybegynder
16. april 2008 - 19:29 Der er 3 kommentarer

Søger ASP og J-script programmør

Hej!

Undertegnet søger en programmør, som ønsker et seriøst samarbejde omkring nogle websites.

Jeg har mange opgaver, så hvis du har tid og lyst til at være med til at udvikle nogle spændende tiltage, så skriv.

Med venlig hilsen
Jesper Stiedl
Avatar billede thomas_b Nybegynder
16. april 2008 - 21:20 #1
Du kan evt. skrive mere om projekterne på min mail: man@muleen.dk
Avatar billede mywebcreations Nybegynder
17. april 2008 - 01:33 #2
Hej Jesper,

Jeg en del dygtige grafiske designere, PHP-programmører og ASP-programmører til rådighed, hvis det skulle have din interesse, også til en fair og rimelige priser

Kompetencer:
Programming: Prado PHP5 og ASP, Open Source Joombla CMS og Drupal.

Design:  Photoshop CS2/CS3, Coreldraw X3, Adobe Ilustrator, Macromedia Flash 8.0, CSS2, DHTML, Javascript, AJAX, Actionscript.

Smid en email til undertegnede så find vi en løsning til dig

Med venlig hilsen
Kim Hau
tkhau@mwc.vn
Avatar billede wolstrup Nybegynder
18. april 2008 - 08:06 #3
En liste over ASP programmører du kan kigger nærmere på http://www.flexer.dk/freelance/freelance-asp-programmoerer.html