Avatar billede agentenfradk Nybegynder
13. april 2008 - 23:24 Der er 7 kommentarer

programmør søges!

Professionel programmør søges! Du skal være prof og kunne snakke med mht pris og betaling.

Jeg har det meget stramt med pengene. Skriv hvis der er nogen derude!! så skal jeg nok give flere forklaringer
Avatar billede agentenfradk Nybegynder
13. april 2008 - 23:25 #1
skriv gerne msn..
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2008 - 23:49 #2
Hvad slags programmering?
Avatar billede agentenfradk Nybegynder
14. april 2008 - 01:08 #3
programmering i php/asp
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2008 - 04:26 #4
Okay.

Er det ét projekt, eller er det deltid, fuldtid eller?
Hvordan og hvorledes?
Avatar billede agentenfradk Nybegynder
14. april 2008 - 10:36 #5
coldgate Ja det er et projekt, firma som skal på bennene. Men vi skal lige finde ud af hvordan og hvorledes vi ordner det.

Hvor er du fra?  og har du msn så kan vi evt snakke om det i aften ?

min er drpinhead@hotmail.com
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2008 - 14:08 #6
Ja jeg tilføjer dig lige, og så kan vi kigge på det i aften.
Avatar billede agentenfradk Nybegynder
15. april 2008 - 11:33 #7
er her andre er i velkommen til at skrive eller adde mig på msn.. jeg søger den helt rigtige!!