Avatar billede stasiu Nybegynder
12. april 2008 - 01:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tilslutning af Grafikkort 9800GX2

Hej alle jeg har nu bestilt et grafikkort Inno3D GeForce 9800GX2 1024MB PCI-E, forventer den kommer i næste uge, men jeg har lige et spørgsmål om jeg ikke skal købe en ny PSU da jeg kun har en 500 wats? - nogle kilder viser der er brug for 580W...

Men okey det er ikke den eneste spørgsmål, - jeg ved at til graffikkortet skal jeg tilslutte to strømstik, og min PSU har kun den ene af dem (nemlig 2x3pins) mangler en 2x4 pins - har sådan en men den er tilsluttet til bundkortet. Så mit spørgsmål er om jeg skal tilslutte eller ej?
Hvis ja så kender i nogle gode PSU'er som har 2x (2x4) pins??
Avatar billede stasiu Nybegynder
12. april 2008 - 02:52 #1
Og så endnu et spørgsmål er om mit Intel bundkort (D975XBX2) kan klare at have det kort?
http://www.intel.com/products/motherboard/D975XBX2/index.htm

- jeg vil gøre alt for at kunne bruge mit nye 9800gx2 kort, håber jeg kan men hvis ikke så bliver jeg sikkert nødt til at finde enten ny PSU eller måske end værre nyt Bundkort.. Eller begge af dele :( jeg håber bare ikke det sker.
Avatar billede stasiu Nybegynder
15. maj 2009 - 12:11 #2
det virker :)