Avatar billede zliber Nybegynder
11. april 2008 - 09:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fjerne adresseoversigen over besøgte sider

Hej eksperter,
I adresselinien på IE gemmes en oversigt over hvilke sider man har besøgt.
Jeg er klar over hvordan man fjerner denne, så den er tom, men hvordan fjerner man blot et par enkelte ting?
F.x. hænder det jeg får tastet forkert, og så gemmer den min fejlindtastning i listen, hvilket er irriterende.

Mvh zliber
11. april 2008 - 12:30 #1
Når den er 'markeret' - evt. med pilned - så [DEL] tasten !!!
Avatar billede zliber Nybegynder
15. april 2008 - 17:40 #2
Det virker desværre ikke.
Hvis det er ord jeg har søgt på, som f.x. på google, så kan jeg fjerne mine søgeord som du skriver, men det virker ikke i adressefeltet her i min Internet Explorer.
Når jeg har markeret en linje, og trykker [DEL] Delete, så sletter den ikke noget, men flytter adressen op i feltet, egentlig som den ville have gjort hvis jeg trykkede ENTER, bortset fra at den ikke begynder at gå ind på den pågældende side...

Hvad gør jeg så ?
15. april 2008 - 21:37 #3
Hmmm... du har sådan set ret...

[Vis][Panel][Oversigt] - DER kan' du slette enkeltvis med HøjreMusseTast på den/dem...
Avatar billede zliber Nybegynder
24. april 2008 - 16:16 #4
Kanon - Tak for hjælpen!
Svar lige hvis du vil have point.

Og til andre, der skulle have interesse... Denne oversigt kan man også få frem ved hjælp af CTRL+SHIFT+H, og så kan man slette de besøgte sider.!
27. april 2008 - 00:54 #5
Ping...
(Det var et [svar]...)