Avatar billede pva Nybegynder
10. april 2008 - 18:00 Der er 2 kommentarer

Retningslinier af design af hjemmesider

Kender i nogle steder hvor man kan læse om retningsliner, god skik og råd i forbindelse med at lave hjemmesider.
Altså f.eks brug denne type font, hvorfor man gør det osv. Hvordan med billeder, hvordan bruger man bedst dem, skal de være i det ene eller andet format, skal de være store eller små, skal der være border osv.
Hvilken skærmopløsning skal lave dem til, hvorfor osv.

Håber i kender nogle gode steder hvor man kan få disse oplysninger.
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2008 - 08:59 #1
Avatar billede ratatatwo Nybegynder
19. april 2008 - 00:12 #2
her finder du noget om web 2.0 design style hvis det er til nogen hjælp.

http://webdesignfromscratch.com/web-2.0-design-style-guide.cfm