Avatar billede Peter Nissen Nybegynder
10. april 2008 - 15:52 Der er 1 løsning

Genoprette word-dokument

HJÆÆÆLP!!!

Jeg har et word-dokument som er gået i stykker.
Jeg har ofte gemt det i word ( 2003 ) på mit arbejde, og senere kikket på det ( og ligeledes mange andre dokumenter ) derhjemme i Open Office (2.4). Denne gang sker der så det, da Open Office skal åbne det, at det beder mig om at vælge sprog, format og vidst også en tredje ting. Men uanset hvad jeg vælger er der bare en masse firkanter. Filen er dog uændret, kan stadig se at tidspunkt for hvornår jeg gemte den sidst passer. Jeg har nu prøvet at åbne i word igen, men de samme firkanter dukker op, og dokumentets samlede længde står til at være 12 sider mere end det som det skulle være.

Jeg har downloadet word-fix ( http://www.cimaware.com/ ) uden at det hjalp. Jeg prøvede også en anden guide som angav at jeg skulle gemme word-dokumentet som en hjemmeside og derefter gemme det som word-dokument igen. Dette hjalp heller ikke.
Avatar billede Peter Nissen Nybegynder
23. april 2008 - 08:18 #1
Nå, det var USBén som jeg brugte til overførsel som var i stykker...