Avatar billede gnalling1 Nybegynder
10. april 2008 - 09:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Formattering af rulleliste

Hej! Jeg har lavet en rulleliste i Excel 2007 men pilen til at vælge fra min liste kommer kun frem, når jeg klikker på cellen. Hvordan får jeg vist den konstant, så mine brugere ved, at de rent faktisk kan vælge fra listen?

\Gnalling1
Avatar billede be_nice Juniormester
10. april 2008 - 10:34 #1
Det har hidtil ikke været muligt at få vist pile fra rullelister hele tiden - jeg tror ikke at dette er ændret i 2007 versionen!
I stedet kunne du overveje at indsætte kommentarer og via disse vejlede dine brugere - hvis du har mange kommentarer eller tips du vil give til brugerne, kan du også overveje et "hjælpeark" hvor du angiver dine tips.
/Be_Nice
Avatar billede gnalling1 Nybegynder
10. april 2008 - 11:01 #2
Hej be nice! Så bruger jeg nok en forkert liste. Jeg har fået 2007 og kan ikke lige finde de tidligere lister, jeg har brugt. Den lå før på værktøjslinjen "Formular". Jeg ønsker en liste over forskellige firmaer, hvor brugeren så skal vælge det selskab, som han er ansat i, og det indhenter diverse indtastede værdier andre steder i arket. Ved du så, hvad den hedder?
Avatar billede gnalling1 Nybegynder
10. april 2008 - 14:28 #3
Hej igen! Har lige fundet ud af, hvad det var. Jeg skulle afkrydse udvikler i indstillingerne. Det hjalp, så nu kan jeg lave min liste.

\Gnalling1
Avatar billede be_nice Juniormester
10. april 2008 - 19:24 #4
OK - godt at du fik det løst.
Husk at lukke efter dig :o)
/Be_Nice
Avatar billede gnalling1 Nybegynder
14. april 2008 - 10:17 #5
Hej Be Nice! Ved helt ikke hvad jeg gør. Du har jo faktisk svaret på spørgsmålet. Det var jo bare mig, der ikke kunne udtrykke mig ordentligt. Vil du derfor ikke sende dit svar, når nu du har svaret på spørgmsålet?

\Gnalling1
Avatar billede be_nice Juniormester
14. april 2008 - 10:31 #6
OK - der kommer lige et svar her. Tak for point.
/Be_Nice