Avatar billede skuumm Nybegynder
08. april 2008 - 15:46 Der er 1 kommentar

bulk import

Vi importere prod. data ind i en SQL 2005 DB. TXT filerne indeholder 30000 - 80000 rows og der importeres via BULK import. Basen vokser med ca. 3 Gb/dag...

Vi skal have kørt en ekstra server ind, så vi får en offsite base som kan benyttes til reporting. Hvad kan anbefales, når data skal flyttes, mirroring eller replication?  Vi har som test opsat en repplication, men det går tudse langsomt. (13 timer for 5.000.000 rows)..... hvad kan man forvente af hastighed? der er 100Mbit link mellem serverne....
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2008 - 15:51 #1