Avatar billede abetzer Nybegynder
07. april 2008 - 14:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

osCommerce fjern introtekst?

Har netop sat en webshop op, og der virker som det skal. Pånær introsiden, hvor der stadig står en guide til hvordan jeg installere det ordentligt.

Hej Alex!
Kunne du tænke dig at se de seneste nyheder?
Denne tekst kan rettes i danish.php - variablen hedder TEXT_GREETING_PERSONAL

Denne Internet butik benytter Open Source systemet osCommerce. Produkterne som vises er kun til demonstration. Alle produkter som bestilles vil ikke blive leveret eller faktureret. Information om produkterne skal betragtes som fiktive. osv..

----

Hvordan fjerner man denne tekst?
Avatar billede hojben Novice
07. april 2008 - 14:22 #1
Log ind via admin, klik på værktøjer og "Rediger sprog/filer". Klik på danish.php og find TEXT_GREETING_PERSONAL

www.ditdomain.xx/admin/define_language.php

Direkte link: http://www.ditdomain.xx/admin/define_language.php?lngdir=danish&filename=danish.php
Avatar billede abetzer Nybegynder
07. april 2008 - 14:38 #2
Hmm det sletter desvære kun det øverste af teksten.

http://www.kortlink.dk/5492
Avatar billede hojben Novice
07. april 2008 - 14:44 #3
Der skal du redigere i index.php

http://www.ditdomain.xx/admin/define_language.php?lngdir=danish&filename=index.php

under define('TEXT_MAIN'
Avatar billede hojben Novice
07. april 2008 - 15:08 #4
define('TEXT_MAIN', 'Dette er din forside tekst.');

fra index.php

du laver linjeskift og de almindelige filurligheder med html koder.. fx <br> og <b>
Avatar billede abetzer Nybegynder
07. april 2008 - 15:08 #5
Skide godt!!! tak.

Smid du et svar.
Avatar billede hojben Novice
07. april 2008 - 15:14 #6
nej tak.. er her for at hjælpe :) samler ik længere på point
Avatar billede abetzer Nybegynder
07. april 2008 - 15:20 #7
Okay, så lukker jeg her :)

Tak for hjælpen ihvertfald.