Avatar billede sako Nybegynder
07. april 2008 - 00:09 Der er 1 løsning

Complex Media søger ny webintegrator

Webbureauet Complex Media A/S (Århus) søger ny webudvikler.

Du skal have indgående kendskab til:
- HTML / XHTML
- CSS

Og du skal have et godt kendskab til:
- PHP
- Javascript

Ydermere vil det være en fordel, men ikke et krav, at du har kendskab til:
- Flash
- Ajax

Din arbejdsopgave vil primært være bindeled mellem vores ADère og vores programmører.
Du skal kunne XHTML og CSS til fingerspidserne og være god til at omsætte et Photoshop-layout til kode.

Vi anvender vores egent CMS-system hvor du vil få til opgave at implementere design, samt evt. lave mindre udviklingsopgaver.

Det er vigtigt at du kan holde humøret højt selv i pressede situationer. Du skal kunne arbejde selvstændigt, med de opgaver du har.
Vi lægger vægt på at du er omhyggelig og struktureret.

Løn efter kvalifikation.

For yderligere information om stillingen kan du kontakte Thomas Kragh.

Send din ansøgning til Thomas Kragh på thomas[at]complex-media.dk

Ansøgningsfrist den 20. april 2008.
Avatar billede sako Nybegynder
09. april 2008 - 09:39 #1
Lukket