Avatar billede velin Nybegynder
06. april 2008 - 21:12 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Loop af tekst

Hej

Jeg har lavet en banner med tekst løbende hen over fra venstre til højre, og den looper almindelig så når teksten har kørt over banneren og forsvundet i højre side, starter teksten først her forfra, dvs. jeg får et hul i teksten. Det er meningen at teksten skal kører hele tiden, dvs. når teksten er nået lidt ind på banneren skal den allerede her starte igen så der hele tiden er tekst på banneren.

Kan det lade sig gøre ?
Avatar billede dondy-kurt Nybegynder
07. april 2008 - 12:02 #1
ja det kan det godt... du skal bare mere text..
Avatar billede w13 Novice
07. april 2008 - 12:05 #2
Så må teksten kopieres, så der i virkeligheden er 2 forekomster af den.
Så når den ene er ved at slutte starter den anden og kører så bagefter.
Avatar billede dondy-kurt Nybegynder
07. april 2008 - 12:08 #3
ja nemlig.
Avatar billede velin Nybegynder
07. april 2008 - 12:10 #4
Jeg har meget tekst.

Jeg har også prøvet at lave 2 forekomster af den, men når nr. 2 er kørt færdig, ja så får jeg et hul igen inden den 1. tekst kører igen.
Avatar billede velin Nybegynder
07. april 2008 - 12:12 #5
Hov det kunne være at jeg skulle nævne at jeg er nybegynder i Flash, har været på kursus i det, men der blev ikke lige nævnt mit problem her :-)
Avatar billede velin Nybegynder
07. maj 2008 - 11:58 #6
Jeg lukker denne ned
Avatar billede velin Nybegynder
07. maj 2008 - 12:05 #7
:-)
Avatar billede w13 Novice
07. maj 2008 - 12:08 #8
Fint :) Husk at acceptere dit svar!
Avatar billede velin Nybegynder
07. maj 2008 - 12:09 #9
Det kan jeg ikke finde ud af, jeg trykker på accepter, men den bliver ved med at skrive at jeg skal accepter.... hjælp for jeg har flere spørgsmål som jeg har lukket, og som jeg ikke kan accepter.
Avatar billede w13 Novice
07. maj 2008 - 12:11 #10
Du skal bare markere dit brugernavn i boksen ved siden af først - så får du pointene.
Hvis en anden skal have point i et af dine spørgsmål, skal du selvfølgelig markere hans/hendes navn. Det kræver dog, at personen har oprettet et svar først. :)
Avatar billede velin Nybegynder
07. maj 2008 - 12:17 #11
Tak for hjælpen, det var det med markeringen, jeg troede bare det var godt nok at der stod brugernavnet i boxen. :-)
Avatar billede w13 Novice
07. maj 2008 - 12:19 #12
Det gør de fleste i starten. ;)