Avatar billede spo Nybegynder
03. april 2008 - 15:41 Der er 3 kommentarer

beskyt flere ark samtidig uden VBA

Er det ikke muligt at beskytte flere arks indhold på samme tid uden at bruge makro?
03. april 2008 - 22:04 #1
Nej
Avatar billede sleeper Nybegynder
07. april 2008 - 09:07 #2
Der er rent faktisk designet et tilføjelses program til Excel som kan klare dette.
BST Utilities - http://www.excel-regneark.dk/
07. april 2008 - 15:49 #3
sleeper-> et tilføjelses program er makro kode, og jeg kan også snilt lave både en makro og et tilføjelsesprogram, som kan det... men ikke uden at bruge makro'er, som spørgsmålet lød på.