Avatar billede sonzi Nybegynder
03. april 2008 - 10:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Shared Object som Database

Er der nogen som har erfaringer med at bruge SO som database.
Hermed menes:

Kan man regne med at data bliver på maskinen altid?

vil størrelsen på *.sol filen blive enorm, og dermed svær at håndtere for swf'en?

Kan man nemt tage backup af *.sol filen, og genoprette data såfremt der er sket noget med den gamle fil?

Find evt. selv på flere spørgsmål.

Computeren den skal køre på skal kun køre denne flash fil. den kommer ikke på nettet, og der bliver ikke anvendt andre programmer. Værktøjet jeg  har udviklet skal køre et kasseapparat i min lille biks..

Ps.
Spørgsmålet omhandler specifikt Shared Object. Det betyder, at jeg ikke er interesseret i at høre om hvor meget bedre det vil være at implementere en rigtig database, eller for den sags skyld gemme i txt'filer eller lign...

Tak for et fyldestgørende svar. det skal være 40 point værd!
Avatar billede sonzi Nybegynder
03. april 2008 - 10:26 #1
Jeg skal måske nævne, at filen som maks vil komme til at indeholde 4.000 variabler, med tekst eller talværdier...
Avatar billede sonzi Nybegynder
13. oktober 2010 - 14:00 #2
ddd
Avatar billede sonzi Nybegynder
13. oktober 2010 - 14:00 #3
ddd