Avatar billede ossian Nybegynder
02. april 2008 - 22:51 Der er 4 kommentarer

Poste til Wordpress, evt. med XML-RPC

Hej,

Er der nogle der har erfaring med at poste via ASP til Wordpress. Evt. med XML-RPC?

Kode eksempel ønskes.

På forhånd tak :-)
Avatar billede coderdk Praktikant
02. april 2008 - 23:00 #1
Avatar billede ossian Nybegynder
02. april 2008 - 23:07 #2
Hej.. det er C#, jeg leder efter et classic ASP eksempel..
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
02. april 2008 - 23:55 #3
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
03. april 2008 - 00:01 #4
Måden du kan gøre det på er følgene:

Wordpress har en importer der forstår en slags XML, de kalder den WXR.
Exporter data fra det externe asp system til XML. Omskring det via regex til formater som Wordpress's importer forstår. Diverse kig på nogle WXR eksempler.

Tror faktisk ikke det er ret svært.  Værktøjerne er der, du skal bare omskrie dit exporter feed til noget wordpress forstår via regex.

Håber du kommer videre.

mvh Steffan