Avatar billede loukas Mester
02. april 2008 - 22:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Slukke for usb

Jeg har en gammel IBM thinkpad, som har fået noget vand og nu bliver den ved med at søge efter usb enheder, som ikke bliver genkendt.
Og det gør den lige indtil hele skidtet går ned.
Jeg kan så når jeg startet op, skynde mig at klikke mig frem til enhedshåndtering og fjerne USB'erne der fra og så stopper det.

Men spørgsmålet er om jeg ikke kan undgå dette. Og simpelt hen slukke for USB så der ikke eksisterer USB på maskinen?

Har prøvet at diable USB fra BIOS, men det hjalp ikke.
Håber der er nogle med en løsning?
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2008 - 22:41 #1
Kan du ikke bare DEAKTIVERE usb i Enhedshåndtering
Avatar billede dj_jens85 Nybegynder
03. april 2008 - 15:30 #2
Højreklik på denne computer, Egenskaber -> Hardware -> Enhedshåndtering.

Derinde går du bare ned på usb controllere, og deaktivere det der ligger derunder ?

Kan det ikke lade sig gøre ?
Avatar billede loukas Mester
03. april 2008 - 20:06 #3
Jooo, det er jo lige de at jeg skriver, jeg kan deaktivere den fra enhedshåndtering.
Men jeg vil ikke have den aktiveret overhovedet når PC'en starter, så jeg IKKE skal ind i enhedshåndtering hver gang.
Jeg gider ikke at skulle deaktivere den hver gang pc'en starter.
Avatar billede loukas Mester
03. april 2008 - 22:42 #4
Jeg her forsøgt at fjere usb portene fysisk, mend den er sgu ikke lige sådan at skille ad den thiknpad t23.
Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2008 - 20:34 #5
Du kan deaktiverer usb portene i bios
Avatar billede loukas Mester
20. marts 2013 - 16:17 #6
lukker