Avatar billede nemonic Nybegynder
01. april 2008 - 10:12 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Login script - Password

Hey,
Sidder her med en 2003 server, og er lidt træt af den standard måde koden skal være på.
Både med tal, store og små bogstaver.

Er der nogen der kan hjælpe med et script så der ikke er den "sikkerhed" på koden?

På forhånd tak.
Avatar billede leif Seniormester
01. april 2008 - 10:17 #1
Er det på et AD ? Så er det Default Domain Policy som skal rettes.
Avatar billede nemonic Nybegynder
01. april 2008 - 10:18 #2
Jeg vil tro det er default domain policy der skal ændres - Er bare lidt blank på hvordan det lige er man gør :D
Avatar billede lassebm Nybegynder
01. april 2008 - 10:21 #3
Er det til domæne brugere eller lokale brugere på serveren? Det gøres forskellige steder så vidt jeg husker?
Avatar billede nemonic Nybegynder
01. april 2008 - 10:22 #4
Det er på domænet, altså alle de bruger der skal koble sig op til serveren i det lokale netværk
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2008 - 10:29 #5
jeg fant Local security settings under Administrative tools en node der heder password policy og den har en settings der heder password must meet complexity requirements, prøv at kikke lidt på den. Min er sat til false og jeg har ikke det problem.

Gosh! håber du kan følge min beskrivelse :-)
Avatar billede nemonic Nybegynder
01. april 2008 - 10:32 #6
Kan ikke finde noget ved navn local security under admin. tools...

Er det 2003 du har?
Avatar billede lassebm Nybegynder
01. april 2008 - 10:37 #7
Du skal bruge Domain Security Policy istedet, når det skal gælde for domænet.

Evt. kan du kigge her, der er en step by step guide til det.
http://www.petri.co.il/disable_password_requirement_in_win2003_domain.htm
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2008 - 10:38 #8
ups! næ det er en 2000, sorry
Avatar billede nemonic Nybegynder
01. april 2008 - 10:43 #9
Perfekt, tak Lassebm, point til dig