Avatar billede banjomusen Nybegynder
31. marts 2008 - 13:52 Der er 17 kommentarer

Driver til Acer DVD Drive

Nogen der ved hvor jeg kan få fat i en driver til mit Dvd Drive i min Acer 5920G syntes ikk af kunne finde den nogen steder

På Forhånd Tak
Avatar billede j3ppah Novice
31. marts 2008 - 14:00 #1
For det første, fy for den.
for det andet, der er en kendt fejl med acer 5920G aspire's driver til cd/dvd hvis du har installeret iTunes.
For det tredje, Acer's driver side er nede i øjeblikket, når den kommer op skal jeg nok lige finde den til dig.
Avatar billede Henry Novice
31. marts 2008 - 14:51 #2
Avatar billede j3ppah Novice
31. marts 2008 - 14:57 #3
jep så var den oppe igen.
txl har allerede smidt link
Avatar billede banjomusen Nybegynder
31. marts 2008 - 15:17 #4
Kan jeg spørge så dumt om hvad for en jeg skal hente så ?
Avatar billede Henry Novice
31. marts 2008 - 18:01 #5
hvad er det du skal installere er det så du kan se film eller hvad, for jeg har aldrig installeret en driver til et dvd drev ???
Avatar billede banjomusen Nybegynder
31. marts 2008 - 18:41 #6
Jeg skal have installert så den kan finde mit drev den står mit dvd drev står som ukendt enhed
Avatar billede Henry Novice
31. marts 2008 - 19:04 #7
det lyder meget mærkeligt ?
Avatar billede Henry Novice
31. marts 2008 - 19:05 #8
hvilken version af windows kører du med ?
Avatar billede banjomusen Nybegynder
31. marts 2008 - 21:44 #9
Vista Ultimatum
Avatar billede Henry Novice
31. marts 2008 - 22:14 #10
32-bit eller 64-bit
Avatar billede Henry Novice
31. marts 2008 - 22:47 #11
hvis det ikke virker med denne driver så skal du kontakte acer for så tror jeg der er noget galt med din acer !!!

ftp://telmore.homeip.net/Chipset-MCP67M_1311_Vista32_with LAN67.72_WHQL.zip
Avatar billede banjomusen Nybegynder
02. april 2008 - 00:44 #13
Den fil man kan hente der er beskadet
Avatar billede Henry Novice
02. april 2008 - 10:04 #15
Problem:

After the installation of Windows Vista or installing further programs the optical drive is not working or disappeared in the explorer

Solution:

To resolve this issue please do following steps :

Warning Serious problems might occur if you modify the registry incorrectly by using Registry Editor or by using another method. These problems might require that you reinstall the operating system. Microsoft cannot guarantee that these problems can be solved. Modify the registry at your own risk.

1. Click Start, type regedit in the Start Search box, and then click regedit in the Programs list.

If you are prompted for an administrator password or confirmation, type your password, or click Continue. er an update is available for the program.

2. Locate, and then click the following registry subkey:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}
Caution There can be many instances of the registry subkey that is mentioned in step 2. You must make sure that you are in the appropriate registry subkey before modifying the UpperFilters and the LowerFilters values. To verify that you are in the appropriate registry subkey, make sure that the Default data value is DVD/CD-ROM and the Class data value is CDROM.

3. In the right pane, right-click UpperFilters, and then click Delete.

4. Click Yes to confirm the removal of the UpperFilters registry entry

5. In the right pane, right-click LowerFilters, and then click Delete.

6. Click Yes to confirm the removal of the LowerFilters registry entry.

7. Exit Registry Editor, and then restart the computer.

Note : After you remove the UpperFilters registry entry and the LowerFilters registry entry, you may lose functionality in certain programs such as CD recording programs. In this scenario, you must reinstall any affected programs. If the problem recurs, contact the program vendor to determine
Avatar billede Henry Novice
18. april 2008 - 20:36 #17
status ?