Avatar billede lanthernen Nybegynder
31. marts 2008 - 10:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

MS SQL2000 - Tabeller fra en DB til en anden

Jeg har en database ”TEST” placeret hos en kunde hvor kunden skal ind og arbejde på denne.

Mit problem er at den database han har, kun er midlertidig men pga. tidspres bliver han nødt til at arbejde på denne midlertidige hvor jeg selv arbejder på den originale derhjemme.

Kunden skal ind og arbejde i 3 tabeller (som jeg ikke arbejder med) og jeg skal sikre mig at jeg efterfølgende kan eksportere disse 3 tabeller fra den midlertidige og efterfølgende importere disse til den originale.

Men det er vel heller ikke noget problem at gøre evt. med Import and Export Data?
Avatar billede isl19960 Nybegynder
31. marts 2008 - 10:53 #1
Du har faktisk selv løsningen :-)

Har lige lavet samme øvelse i sidste uge...

Når du bruger export data overfører den data'ene for dig - du skal ikke importere i den anden ende. Du kan også gemme det som en DTS pakke hvis du skal kører flytningen igen og ikke gider vælge tabeller osv. ud igen.
Avatar billede lanthernen Nybegynder
01. april 2008 - 08:26 #2
skulle lige bekræftes - smid svar
Avatar billede isl19960 Nybegynder
01. april 2008 - 12:46 #3
Behøver ikke point - og slet ikke for ikke at lave noget ;)

Behold du blot dem...
Avatar billede lanthernen Nybegynder
07. april 2008 - 11:05 #4
OK takker