Avatar billede lassemelbye Nybegynder
31. marts 2008 - 10:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

køb af mobiltelefon i england (PrePay)

Jeg vil købe en mobiltelefon i england, da den er meget billigere.
Jeg køber den via. PrePay. http://shop.carphonewarehouse.com/pay-as-you-go/nokia/5310-red-clearance/vodafone/sstep/?TAG=1&tduid=d37dc16bdde9d7e4d8185ed54b03a1f4.

Kan man bare købe sådan en tlf. og sætte et dansk simkort i, er det, det sammen som at købe en telefon uden abonnement i danmark?

Binder man sig til noget, når man køber via PrePay?
Avatar billede inglenook Praktikant
31. marts 2008 - 17:29 #1
Vaer opmaerksom paa at den du linker til her er laast til Vodafone og du skal koebe for £10 taletid med telefonen, saa £89.95 i alt + udgifter til at faa den laast op + forsendelse.
Avatar billede lassemelbye Nybegynder
31. marts 2008 - 18:22 #2
Så jeg kan bare få den unlocked, og sæ
Avatar billede enya Nybegynder
31. marts 2008 - 18:36 #3
"og sæ"... Hvad ville du egentlig skrive...?
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. marts 2008 - 20:06 #4
Ja du kan bare få den unlocked, men tjek lige hvad det koster at få den telefon låst op:
http://www.nokia-unlocks.dk - kr. 350,-

Han er den eneste jeg kan finde der kan unlocke fra 3. parts teleselskab.
Avatar billede lassemelbye Nybegynder
01. april 2008 - 17:43 #5
"og sæ"... Hvad ville du egentlig skrive...?
Jeg ville slet ikke have skrevet noget. Af en eller anden grund blev det submittet