Avatar billede wilde Nybegynder
30. marts 2008 - 12:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ser ikke godt ud Firefox?

Hejsa !
Jeg har lavet denne side til en ven fra en skabelon:

www.naurensvej.dk

Det ser ikke ret godt ud i Mozilla Firefox dog. I højre side står der: "Behandlingsmetoderne" det rager ldt ud over rammen.
Det holder slet ikke.

Det ser erfekt ud i IE.
Nu har jeg ikke prøvet med Firefox på en IE men her med Ubuntu 7.10 ser det ud af H.. til..

Er det fordi jeg har lavet det i notepad?

Nogen forslag til hvordan jeg optimerer det til alle browsere?
Avatar billede wilde Nybegynder
30. marts 2008 - 12:34 #1
Det rigtige link:

www.naturensvej.dk
Avatar billede kalp Novice
30. marts 2008 - 14:06 #2
firefox på en ie?
hvad mener du med det?
firefox på en windows maskine?

ser fint ud der i hvertfald:)
Avatar billede olebole Juniormester
30. marts 2008 - 18:36 #3
<ole>

For det første har dokumentet intet med XHTML at gøre. Du skal nok vælge en anden DTD, da IE jo overhovedet ikke understøtter XHTML 1.1 - og FF stortset kun lader, somom den gør.

Derudover skal du nok validere din kode, så den overholder standarderne:
    http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.naturensvej.dk%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&ss=1&group=0&verbose=1

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
30. marts 2008 - 18:37 #4
- HTML 4.01 Strict er den nyeste og mest stringente standard, der er understøttet på WWW
Avatar billede wilde Nybegynder
31. marts 2008 - 00:56 #5
Tak for hjælpen.
Læg venligst et svar Oleole...
Avatar billede olebole Juniormester
02. april 2008 - 19:01 #6
Selvtak  ;o)