Avatar billede ruch Nybegynder
29. marts 2008 - 23:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problem med X-Fi Soundblaster i front

Hej, mit X-Fi Soundblaster virker ikke på front, altså i jack 1, for når jeg sætter den i jack 2 som er rear kommer der lyd.
Eller der kommer faktisk lyd i front, men lyden bliver forvrænget til skratten.

Lagde mærke til at der på lydkortet der nogle stik som stikker op, og 2 af dem er forbundet med en lille dut.
Nogenlunde sådan her: (: = intet stik, * = forbundet)

..*........... .....
:.*........... :...:

Ved ikke om det har noget med det at gøre..

Håber i kan hjælpe :(
Avatar billede ruch Nybegynder
30. marts 2008 - 00:03 #1
Sært :s fik den til at virke, pustede bare ind i stikkene, så det må vel have været noget støv.. så tusind tak til mig :P
Avatar billede venturer Nybegynder
30. marts 2008 - 01:22 #2
Vi er mange som sætter pris på din indsats ;)
Lyden i front, går jo via et kabel som sidder i kabinettet. Dét kabel er ikke altid lige godt, og kan sagtens være kilden til den dårlige forbindelse (som ofte vil resultet i "skrat" eller ingen lyd overhovedet).