Avatar billede kralle90 Nybegynder
29. marts 2008 - 12:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til at finde bling bling øreringe

Hey peeps..

Sidder og surfer lidt efter nogle bling bling øreringe på nettet, men kan ikke finde dem jeg leder efter.

Leder efter bling bling øreringe som er guld, altså hvid bling bling sten med guldcover, eller hvad man siger. Det der holder stenen skal være guld.

Håber i kan finde nogen, for jeg kan ikk rigtigt.

PS: Det behøves ikke være ægte guld, men gør ikke noget hvis det er :)
Avatar billede hja Nybegynder
30. marts 2008 - 09:35 #1
Du kunne prøve med butikkerne Glitter (www.glitter.dk) eller Accessorize (http://www.monsoon.co.uk/icat/accessorize), de har mange butikker rundt om i DK, og de har ofte både små og store øreringe af mange forskellige slags, som ikke koster alverden. Ellers kan man være heldig at finde noget godt i HM (www.hm.com), som heller ikke koster noget i forhold til hvor meget bling bling man får for pengene... :-)

Håber det kan hjælpe dig lidt på vej.
Avatar billede kralle90 Nybegynder
26. august 2009 - 21:01 #2
LUKKET ! :)