Avatar billede sigi1000 Nybegynder
28. marts 2008 - 13:21 Der er 7 kommentarer

hvad skal jeg gøre(multimediekort)?

Hvad skal jeg gøre?

Min computer siger der ikke er installeret noghet multimediekort(multimedieskærmkort)..
Når man tager kabinettet af sidder kortet i?
Er der en der kender en link eller et landet så kortet kommer til at køre rigtigt..
Avatar billede gate62 Nybegynder
28. marts 2008 - 19:44 #1
Prøv at højreklikke på ikonet, denne computer, på skrivebordet og gå ind i egenskaber, her klikker du på fanen hardware og går ind i enhedshåndtering.
Prøv at se om der er nogle gule udråbstegn ud for dit skærmkort, hvis der er det kan du prøve at geninstallere driveren til dit skærmkort igen. den skulle du gerne have liggende på en cd der fulgte med din pc da du købte den.
Avatar billede john.doe Nybegynder
28. marts 2008 - 21:16 #2
det er driver til dit grafikkort der mangler, installer dem som ligger på cd'en der fulgte med grafikkortet.
Avatar billede sigi1000 Nybegynder
29. marts 2008 - 17:57 #3
hvad så vis jeg ikke har cd´en mere?
Avatar billede sigi1000 Nybegynder
29. marts 2008 - 18:03 #4
kan man downloade den på nettet
Avatar billede gate62 Nybegynder
29. marts 2008 - 19:55 #5
Hvis du ikke lige ved hvad dit grafikkort hedder eller hvad det er for et onboard grafik der er i din pc kan du download et program der hedder  AIDA32 fra denne side.

http://www.pcworld.dk/download/66/1125

prøv at installere dette program så vi kan finde ud af hvad dit grafikkort hedder.
Avatar billede sigi1000 Nybegynder
30. marts 2008 - 09:55 #6
kan det passe det hedder "Intel Extreme Graphics"?
tak for alt hjælpen:)
Avatar billede gate62 Nybegynder
30. marts 2008 - 20:08 #7
hvis du i programmet AIDA går ind under grafikkort og ind i windows video, skriver den så ikke, under device beskrivelse, hvad dit grafikkort hedder. (f.eks noget i denne retning VIA/S3Unicrome pro IGP)