Avatar billede mayskov Nybegynder
27. marts 2008 - 20:48 Der er 10 kommentarer

Outlook 2007 viser ikke billeder i html-mail

Hej
Jeg har installeret Outlook 2007 Pro, men uanset, at jeg har fjernet  tjek-tegnet ved "Hent ikke automatisk billeder i HTML-emails ......"
hentes der ikke billeder, og når jeg højreklikker på den røde markør for billedet - kommer der kun "Kopier" i dialogboksen - ikke vis billeder som ved Outlook 2003.

Hvad gør jeg - eller hvad har jeg gjort forkert?

mayskov
Avatar billede lx2ba Novice
28. marts 2008 - 16:21 #1
Hej!
Må jeg blande mig i koret?
Du er ikke alene, du beskriver også MIN situation!
Hilsen
Birger
Avatar billede mayskov Nybegynder
28. marts 2008 - 17:19 #2
Det må du gerne Birger - men jeg tror ærlig talt ikke vi få noget svar her. Jeg har haft det samme spørgsmål under Office-programmer nogle dage uden det har givet noget svar - nå men finder jeg løsningen skal jeg nok vende tilbage.

Hvor gik eksperterne mon hen da de gik ud?

mayskov
Avatar billede lx2ba Novice
29. marts 2008 - 13:47 #3
Gad vide, om det kunne lønne sig at lægge spørgsmålet i MicroSoft forum? - f.eks. her: http://support.microsoft.com/
Avatar billede mayskov Nybegynder
30. marts 2008 - 14:34 #4
Hej Birger
Det kan der vel ikke ske noget ved - men jeg har nu afinstalleret Outlook 2007 og geninstalleret Outlook 2003, det løste problemmet med billedfilerne i mails, men det betød samtidig, at jeg ikke kunne aktivere links fra mail - det klarede jeg ved at gøre IE 7 til standardbowser i stedet for FireFox.

Jeg har installeret Outloook 2007 på min bærbare (med Vista) og her er der ingen problemer med hverken billedfiler eller  link i mails i Outlook.

Så nu prøver jeg at installere Outlook som en opgradering af 2003 for at se om det kune være løsningen på min stationære pc.

Hilsen
mayskov
Avatar billede lx2ba Novice
30. marts 2008 - 17:54 #5
Tak for briefing!
Det er da underligt, at Outlook 2007 kan klare opgaven på én maskine og ikke en anden  :<(
Jeg vil se, en af de nærmeste dage, at stille et spørgsmåi i et eller flere forum/a
Avatar billede tvacn Nybegynder
23. december 2010 - 17:32 #6
Avatar billede lx2ba Novice
23. december 2010 - 17:58 #7
Nu handler det jo så om Outlook 2010!
Så jeg tror ikke, at det er til så megen hjælp ;<(
Jeg synes, at du skal lukke og tage pointene selv!
God Jul  ;<)
Avatar billede Tommynator Nybegynder
18. juli 2011 - 10:41 #8
Prøv dette link:(og tryk "Show 8 More Comments +" lidt nede i teksten)
http://www.techrepublic.com/forum/questions/101-263750

Hilsen Tommy
Avatar billede tvacn Nybegynder
26. marts 2012 - 11:51 #9
Lukket
Avatar billede tvacn Nybegynder
26. marts 2012 - 11:56 #10
Lukket