Avatar billede bacce.dk Nybegynder
26. marts 2008 - 13:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

At tilføje Powerdvd til mediacenter ?

Hejsa

Jeg har netop bygget mig et media center, men har visse problemer.

Jeg har sat et blue-ray drev i maskinen, så der også kan vises HD film.... men men men... ikke andet end problemer.....

For overhovedet at kunne se blue-ray film har jeg installeret PowerDVD ultra, og det virker skam også fint i almindelig vista, men når jeg logger over i media center, ja så får jeg afvide at jeg ikke har noget program til at vise blue-ray film....

Hvordan får jeg media center til at finde min powerDVD så jeg kan se de blue-ray film ?
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2008 - 14:20 #1
før i tiden fulgte powerdvd med alle nye pc men nu er det et købe program derfor bruger mange freeware codecs i stedet for. det her er et af dem.
jeg bruger det i øjeblikket på win xp og det åbner ravl og krat som man siger i windows media player.

http://www.free-codecs.com/ACE_Mega_CoDecS_Pack_download.htm

download fra den første mirror link.
Avatar billede bacce.dk Nybegynder
26. marts 2008 - 14:52 #2
har installeret dette +  mnage andre... men nej... man ikke se mine blu-ray film.... ?
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2008 - 15:10 #3
Avatar billede bacce.dk Nybegynder
26. marts 2008 - 15:30 #4
ved ikke hvad jeg skulle gøre forkert... men virke vil det ikke....
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2008 - 15:32 #5
http://www.recorders.dk/forum/forum_posts.asp?TID=37258

der er lidt her.

bare bliv ved for løsningern er måske simpel. det kan jo også være der dukker en op på siden der er ekspert med sådan noget nyt.
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2008 - 15:43 #6
jeg syntes at der mange steder henvises til dette codecs. som der stod i den forrige link skulle man afinstallere alle de andre først.

http://free-codecs.com/download/FFDShow.htm
Avatar billede bacce.dk Nybegynder
30. marts 2008 - 21:48 #7
Lukker.... det kan vist ikke rigtig lade sig gøre som ønsket endnu...

Men tak for hjælpen ellers...