Avatar billede bilsa Nybegynder
26. marts 2008 - 01:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Følgende fejl

Jeg har en standard messenger-profil-billedet i min messenger af en dreng, der står på skatebord. Det var en som spurgte mig over messenger om det var et billed af mig, ligesom der var et link til billedet. siden jeg har trukket på linket, er denne problem dukket op.

Min computer er begyndt at komme med følgende meddelelse, hver gange jeg starter systemet. Jeg har nu også afinstalleret messenger, men meddelelsen forsætter. Dette uanset om jeg trykker på kør eller anullere.

http://peecee.dk/upload/view/105881

Jeg har lagt mærke til at normalt starter messenger automatisk op ved start af computeren. Men nu skal jeg først have trukket på acceptere eller annullere før messenger og bluetooth starter op i startsmenuen.
Avatar billede vejmand Juniormester
26. marts 2008 - 08:05 #1
Kan du ikke bare fjerne fluebenet i "Spørg altid, før denne fil åbnes"
Avatar billede bilsa Nybegynder
07. april 2008 - 21:14 #2
Vej, det hjælper ikke.

Lukkes
Avatar billede bilsa Nybegynder
07. april 2008 - 21:14 #3
Lukkes