Avatar billede peterbechm Novice
25. marts 2008 - 17:10 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Formatering af vista..

Hej derude

Har lidt bøvl med min nye vista installation samt andre programmer. Hvordan kan jeg formatere hele harddisen og starte helt forfra...

På forhånd tak, Peter
Avatar billede trold1 Nybegynder
25. marts 2008 - 17:26 #1
Boot op på din Vista DVD. Begynd installation, vælg den disk Vista skal installeres på så kommer muligheden med at formatere, slette osv vælg formatere så kører det bare derfra.
25. marts 2008 - 18:13 #2
Sådan ca. som beskrevet her -> http://www.eksperten.dk/artikler/1104
Altså INGEN FORM FOR INTERNETFORBINDELSE undervejs ...
Avatar billede peterbechm Novice
27. marts 2008 - 22:06 #3
mange tak

send et svar begge to...

hilsen peter
Avatar billede trold1 Nybegynder
27. marts 2008 - 22:17 #4
Jeg har svaret, så skal karise larry bare med, så deler jeg gerne med ham.

God fornøjelse med din nyinstallation af Vista
27. marts 2008 - 22:21 #5
Ping...
(Det var et [svar]...)