Avatar billede asgerdokkedal Nybegynder
25. marts 2008 - 05:59 Der er 2 kommentarer

Indkøb: Pokerbærbar (med dual?-dvi)

Jeg søger en bærbar computer, hvis vigtigste funktion er at spille poker, foretage investering, surfe, høre lidt musik osv.

Dog har jeg planer om at skippe den stationære og derfor sætte minimum en af mine 30" Dell (2560 x 1600), til den bærbare og således køre 2 skærme. Dette kommer til at kræve, at den bærbare (eller er det dockingstationen) har en dual-dvi og endnu har jeg ikke kunnet finde en sådan.

Har været igennem både IBMs og Dells sortiment, men tilsyneladende har INGEN af deres bærbare/dockingstations har dual-dvi udgang (eller kigger jeg forkert?).

Det vigtigste krav er, at den er stabil, kan holde +2år og gerne må være okay i designet.

Desuden skal den have en god mulighed for at bruge en dockingstation.

Kan Pokernet anbefale noget til min brug?

Prismæssigt op til 20k.
Avatar billede asgerdokkedal Nybegynder
25. marts 2008 - 06:00 #1
Pokernet = Eksperten, men postede den obv. der først, men fik ingen brugbare svar :)
Avatar billede asgerdokkedal Nybegynder
25. marts 2008 - 06:06 #2
Ugh, nu finder jeg ud af, at der både er dual-dvi og dual-link dvi. Så har åbenlyst ikke styr på termerne, derfor opridser jeg, hvad jeg skal bruge:

Bærbar med tilhørende dockingstation, hvor jeg sætte en ekstern 30" Dell skærm til (evt. 2 hvis muligt) og at den eksterne 30" skærm kan køre 2560x1600.