Avatar billede nidyahou Praktikant
22. marts 2008 - 22:30 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

cmos i zepto W2524

hvor helvede sidder der en CMOS switch/batteri i en zepto 2425???
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
22. marts 2008 - 23:25 #2
du skal nok prøve at kigge under tastaturet.
det er godt nok nogle elendige billeder, men ser ud til at være fra undersiden alle sammen
Avatar billede nidyahou Praktikant
22. marts 2008 - 23:35 #3
yeah sorry - cellphone shiat doesn't quite cut it. Mit problem er at jeg har virkelig stirret på det i 100 år, men jeg kan slet ikke se noget batteri, eller nogen connector jeg aner ikke hvad jeg skal trykke ind, jeg synes slet ikke det ser ud til at der er en switch
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
22. marts 2008 - 23:44 #4
nej, der er ikke nogen kontakt, på de fleste bærbare hiver man simpelthen batteriet ud (sidder normalt monteret med ledning og et stik) og som sagt, så mener jeg at det er under tastaturet på den model
Avatar billede nidyahou Praktikant
23. marts 2008 - 00:18 #5
jeg har virkelig svært ved at se hvor der skulle sidde et batteri. Jeg kan muligvis ane et der sidder inde under den normale case hvor jeg kan få svært ved at grave batteriet op af den "socket" det sidder i. Jeg har den der mærkelige metal-ende med plastic omkring på pic 954. Jeg læste om en anden dude der havde fået en tekniker til at installere 2 af sådanne ledninger hvor han skulle kombinere dem for at kortslutte og så ville det tvinge bios'en til at gensætte sig selv. Kan det have noget at sige?
Avatar billede laptopfreak Nybegynder
24. marts 2008 - 11:19 #6
Den serie findes ikke
Avatar billede nidyahou Praktikant
24. marts 2008 - 11:21 #7
2425W - sorry ;)
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
24. marts 2008 - 13:22 #8
vi andre kan nu godt finde ud af at læse baglængs ;)
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
24. marts 2008 - 13:24 #9
men for lige at være sikker, kigger du i bunden af maskinen ellr kigger du under tastaturet?

alle dine billeder ser nemmelig ud til at være fra bunden
Avatar billede nidyahou Praktikant
24. marts 2008 - 14:48 #10
jeg kigger i bunden - siger du til mig at jeg rent faktisk kan tage tastaturet af min maskine :D ?
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
24. marts 2008 - 15:01 #11
ja, det er det jeg siger.  IGEN!!! det var også det første jeg sagde ;)
Avatar billede nidyahou Praktikant
24. marts 2008 - 15:20 #12
Avatar billede nidyahou Praktikant
24. marts 2008 - 15:29 #13
det var dog en ukristeligt dårlig kvalitet :P
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
24. marts 2008 - 15:50 #14
hmmm, jeg syntes at erindre at det skulle side til venstre for kablet til tastaturet
må være min hukommelse der spiller mig et pus. (må have været en anden model jeg havde til rep)

og ja, fotograferer du igennem en sort plastikpose  ;)

men du kan jo prøve at ringe til zepto imorgen, de er ganske flinke til at hjælpe
Avatar billede nidyahou Praktikant
10. maj 2008 - 19:11 #15
de siger gud-hjælpemig at den skal ind til dem før den kan blive resat :P drop et svar som tak for ulejligheden :)
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
11. maj 2008 - 15:24 #16
nope, ingen points til mig ellers tak.

MVH
  COOL_M_F
Avatar billede nidyahou Praktikant
12. maj 2008 - 01:40 #17
lukker - thx for hjælpen anyway