Avatar billede michael7 Nybegynder
22. marts 2008 - 18:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort til bærbar

Hey jeg har en HP Pavillon dv 6000..

Lige nu har jeg et Intel Graphics Media Accelerator som grafikkort, jeg tror det er onboard, kan man tilsætte et nyt grafikkort til min laptop, eller hvordan og hvorledes..

Problemet er at det der Intel kort ikke er særlig vildt og jeg vil gerne kunne køre lige nyere spil på min computer, grafikmessigt.. FIFA og den slags..

Kan det lade sig gøre?, og tips til hvilke grafikkort er også velkmone
Avatar billede thov Forsker
22. marts 2008 - 18:24 #1
Nej, det kan ikke lade sig gøre, at udskifte grafikkortet på almindelige bærbare computere.
Opgraderinger begrænser sig til RAM og harddiske, desværre.
Avatar billede thov Forsker
22. marts 2008 - 19:16 #3
Ja, så er det bare at sætte sig ned og vente :-)
Avatar billede michael7 Nybegynder
20. oktober 2008 - 06:58 #4
d
Avatar billede haverslev Novice
20. oktober 2008 - 08:19 #5
Hvorfor lukker du ved at tage points osv. retur?

thov - gav dig jo den korrekte løsning, så det er ham der skal have lagt et svar osv.
http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar