Avatar billede cpacan Nybegynder
21. marts 2008 - 12:27 Der er 3 kommentarer

Vurdering af 1st-quiz.com

Hej,
Så blev det min tur til at efterlyse hjælp til vurdering.

Jeg vil meget gerne have kommentarer til sitet hht://www.1st-quiz.com. Jeg vil gerne have kommentarer af generel karakter, men også gerne specifikt på:
1. valg af det enkle design uden udbredt brug af grafikker
2. brug af artikelindgangene på forsiden - jeg overvejer at erstatte nogle med indgange til forum og/eller quiz-sektion.

Hvad synes I?
Avatar billede cpacan Nybegynder
21. marts 2008 - 14:04 #1
Øv - kan godt se, at det basale html-kendskab mangler:-)

Adressen er her: <a href="www.1st-Quiz.com</a>" target="_blank">http://www.1st-quiz.com">www.1st-Quiz.com</a>
Avatar billede kurdo Novice
21. marts 2008 - 16:51 #2
fint design osv, men synes det er synd du har fjendet link til joomla..
Avatar billede cpacan Nybegynder
21. marts 2008 - 17:17 #3
Det kan du da på sin vis have ret i - skulle måske have nævnt at sitet er bygget i Joomla. Ser om jeg kan finde et passende sted at akkreditere.